ایده

۱۱۴ ایده کسب و کار با سرمایه گذاری کم-بخش چهارم

۶۱. نگهداری از آکواریوم

آکواریوم‌ها نیز به پاک‌سازی و نگهداری دارند. افرادی که وقت ندارند اغلب برای نگهداری آکواریوم خود به کمک دیگران نیاز دارند.

 ۶۲. تاکسی سرویس

افراد ترجیح می‌دهند با پرداخت مبلغی اضافه، تاکسی بگیرند. این کار منجر به تولد ایده‌ی کسب و کاری به نام تاکسی سرویس شده است.

۶۳. کارواش

یک ماشین تمیز بهتر به نظر می‌رسد و مایه‌ی فخر و مباهات است. آدم‌ها دوست دارند یک خودروی تمیز سوار شوند و برای حاضرند برای شستشوی آن هزینه کنند و به همین خاطر تعداد کارواش‌ها رو به رشد است.

۶۴. خدمات تنظیم فرمان و باد لاستیک خودرو

تنظیم فرمان و باد لاستیک‌ها برای هدایت بهتر فرمان ماشین و عمر طولانی‌تر تایرها مهم است. خودروها پس از هر ۵۰۰۰ کیلومتر به تنظیم فرمان و باد لاستیک نیاز دارند پس شروع این کسب و کار ایده‌ی خوبی است.

۶۵. فروش باتری و جای شارژ

امروزه تقریبا همه‌ی وسایل دارای باتری هستند و عمر یک باتری محدود است. این باتری‌ها باید پس از چند سال شارژ شوند. پس راه اندازی یک فروشگاه جای شارژ و باتری ایده‌ی خوبی است.

۶۶. فروش لوازم عتیقه

افراد ثروتمند پول زیادی را صرف خرید اشیا و لوازم عتیقه می‌کنند. راه انداختن یک عتیقه فروشی خوب ایده‌ی خوب دیگری است. این ایده به مقدار زیادی سرمایه نیاز دارد.

۶۷. کنترل آفات

ارفاد اغلب به دنبال کنترل آفات در خانه و محل کار هستند. به همین منظور، می‌توانید با کنترل آفات کسب و کار خودتان را شروع کنید.

۶۸. ساخت تبلیغات

اگر ذهن‌تان خلاق است می‌توانید به یک غول تبلیغات تبدیل شوید. شرکت‌ها اغلب دنبال کسی هستند که خلاق باشد و به تبلیغات‌شان ارزش بدهد.

۶۹. انیمیشن‌ساز

امروزه کسب و کار انیمیشن و بازی به سرعت جت در حال رشد است. اگر دانش ساخت کارتون و انیمیشن‌سازی را دارید می‌توانید در این دنیا موفق شوید.

۷۰. داروخانه

دریافت درمان پزشکی و دارو نیازی ضروری است. اگر در زمینه‌ی دارو تخصص دارید می‌توانید یک داروخانه باز کنید.

۷۱. خدمات دستیار خانه

امروزه دستیاران و خدمتکارها بسیار مورد نیاز هستند. آدم‌ها حاضرند برای دریافت دستیاران خوب هزینه کنند. می‌توانید ارائه‌ی خدمات دستیار خانه را شروع کنید و ماهیانه هزینه‌ی شارژ بگیرید.

۷۲. نصب و خدمات اچ‌وی‌ای‌سی

هر خانه و دفتری مجهز به تهویه‌ی هوا است. اگر در این زمینه خبره هستید یا در نظر دارید در آن تخصص یابید، می‌توانید کسب و کار خودتان را برای نصب و خدمات اچ‌وی‌ای‌سی راه‌اندازی کنید.

۷۳. خدمات خیاطی

راه‌اندازی یک خیاطی کوچک ایده‌ی خوبی برای یک زن خانه دار ات. این ایده حتی به سرمایه‌ی زیادی هم نیاز ندارد.

۷۴. جمع‌آوری بدهی

امروزه افراد زیادی وام می‌گیرند و اقساط خود را به موقع پرداخت نمی‌کنند. برای جمع‌آوری مبلغی چشم‌گیر، بانک آژانس های جمع‌آوری بدهی را مامور می‌کند که پول‌های معوقه را جمع‌آوری کنند.

۷۵. فروشگاه ابزارآلات ماشینی و الکتریکی

می‌توانید به راه‌اندازی یک فروشگاه ابزارآلات ماشینی و الکتریکی فکر کنید. این محصولات همواره مورد نیاز هستند.

۷۶. فروشگاه ظروف و وسایل آشپزخانه استیل

ظروف و وسایل آشپزخانه‌ی استیل در هر خانه‌ای مورد نیاز هستند بنابراین راه‌اندازی فروشگاه وسایل استیل در جایی کوچک می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد.

۷۷. فروش و خدمات آبگرمکن

اگر می‌خواهید در بخش لوازم خانگی کسب و کاری به راه بیندازید، می توانید به فروش و خدمات آبگرمکن فکر کنید. می‌توانید آبگرمکن برقی و گازی بفروشید.

۷۸. فروش و خدمات تصفیه‌کننده‌ی آب

فروش و خدمات دستگاه‌های تصفیه‌کننده‌ی آب ایده‌ی خوبی در بخش لوازم خانگی است.

۷۹. فروشگاه آهن آلات و تخته‌های چندلایی

با رشد نیاز به مبلمان در بخش لوازم خانگی،‌ تاسیس یک فروشگاه آهن آلات و تخته‌های چندلایی می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد.

۸۰. فروشگاه کتاب‌های دست‌دوم

اگر فروشگاه کوچکی دارید و می‌خواهید یک کسب و کار با سرمایه‌ی اندک را آغاز کنید می‌توانید به فکر راه‌اندازی یک فروشگاه کتاب‌های دست دوم باشید.

منبع : bazdeh

قسمت های دیگر این گزارش را می توانید در اینجا می توانید مطالعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا