دیوار خبرسان

منحصر به ‌فرد ترین دوره عملیاتی اسمبل، راه‌اندازی و کار با پرینتر سه بعدی

در تعاملی بین شرکت فراسان و استارت‌آپ وان‌شیپ:

منحصر به ‌فرد ترین دوره عملیاتی

اسمبل، راه‌اندازی و کار با پرینتر سه بعدی

(چگونه به یک متخصص پرینتر سه بعدی تبدیل شویم؟)

 

ورکشاپ آموزش عملی ساخت پرینتر سه بعدی FDM به صورت کیت برای تمام علاقه مندان از مقدماتی تا پیشرفته. بررسی نقاط مبهم و عملی پرینتر سه بعدی، نحوه راه‌اندازی و کار با دستگاه و بررسی خطاهای پر تکرار.

سرفصل های دوره:

جلسه اول:

  • تاریخچه و آشنایی با تکنولوژی پرینتر سه بعدی و صنعت ساخت افزایشی
  • آشنایی با ویژگی ها و کاربرد های پرینتر سه بعدی FDM

جلسه دوم:

  • بررسی ساختار، مکانیزم حرکتی، اجزای تشکیل دهنده
  • شناخت قطعات دستگاه و آموزش ساخت یک پرینتر سه بعدی

جلسه سوم:

  • آموزش کالیبره کردن پرینتر سه بعدی
  • نحوه انجام تنظیمات اولیه

جلسه چهارم:

  • راه‌اندازی پرینتر سه بعدی، نرم افزار ها و روش انتقال فایل به دستگاه
  • انجام فرایند پرینت سه بعدی با دستگاه توسط هنرجو

جلسه پنجم:

  • تعمیر و نگهداری دستگاه
  • خطا های پرتکرار بخش 1

جلسه ششم:

  • خطا های پر تکرار بخش 2
  • دورنما و کسب درآمد با پرینتر سه بعدی

 

قیمت:

  • آموزش همراه با اعطای یک دستگاه پرینتر سه بعدی مدل Fast shape با مشخصات زیر، برای دانشجویان (با ارائه کارت دانشجویی) 3500000 و به‌صورت آزاد 4000000 تومان می‌باشد.
  • آموزش بدون اعطای دستگاه پرینتر سه بعدی برای دانشجویان 500000 تومان و به‌صورت آزاد 750000 تومان می‌باشد.

 

با خرید پرینتر سه بعدی دوره آموزشی را به‌صورت رایگان طی خواهید کرد و با کمتر از 300 ساعت کار(12روز) سرمایه گذاری خود را باز‌گردانید.

 

 

 

 

درباره وان شِیپ و ورکشاپ اسمبل، راهندازی و کار با پرینتر سه بعدی

 

ایده‌ی وان شِیپ از یک تکنولوژی که در سال های اخیر تقریبا در همه جای جهان انقلابی راه انداخت و بسیار مورد استقبال واقع شده، شکل گرفت. امروز در دنیا با کمک تکنولوژی پرینتر سه بعدی، علاوه بر توانایی ساخت قطعات پیچیده و خاص، در صنایع متعددی فرآیند های نمونه سازی و تولید، بسیار سریع، آسان و همینطور کم هزینه شده است.

شکستن مرز های غیرممکن گذشته در ذات پرینتر سه بعدی است؛ چرا که توان ساخت یک ایده و طرح را در ساده ترین فضا ها و حداقل امکانات اما با حداکثر سرعت و کیفیت ارائه می‌دهد.

پرینتر سه بعدی، جای‌گزینی برای بسیار از روش های قدیمی پر فراز و نشیب پر هزینه و گاهاً مأیوس کننده و در عین حال بدون جای‌گزینی برای خود!

از کاربرد های پرینتر سه بعدی میتوان به نمونه سازی، ساخت نمونه قالب صنعتی فنی و مهندسی، ساخت نمونه قالب ریخته گری، قطعات انعطاف پذیر (flexible)، ساخت نمونه قطعات تزریق پلاستیک، طراحی و ساخت تندیس ها، طرح های معماری و ساخت انواع ماکت معماری و پروژه های دانشجویان، ریخته گری طلا و جواهر و قالب جواهر، قالب سازی دندان پزشکی و صنایع پزشکی، صنایع چوب و نمونه و قالب سازی برای تولید کنندگان قطعات چوبی و فلزی و … اشاره کرد.

 

محتوای این دوره:

در 6 جلسه، هر جلسه به مدت 4 ساعت و جمعا 24 ساعت دوره آموزشی با همراهی هم، از تاریخچه پرینتر های سه بعدی در جهان شروع می‌کنیم تا معرفی کامل تکنولوژی ساخت افزایشی، شناخت کامل پرینتر های سه بعدی مدل fdm و کاربرد ها و بعد میریم سراغ آشنایی دقیق با تمام اجزای دستگاه. نحوه کار دستگاه رو بررسی میکنیم و این فرآیند ها به شما برای داشتن یک درک کامل و علمی و دقیق از پرینتر سه بعدی کمک می‌کند.

بعد از اسمبل پرینتر به دست خود به بررسی مراحل راه اندازی پرینتر به کار با نرم افزار ها و سپس شروع عملیات پرینت می‌پردازیم و در همین حین تمامی موارد مربوط به تکنیک ها و فنون حرفه ای اپراتوری پرینتر، ایمنی، انجام یک پرینت با کیفیت به دست خود و بررسی خطاهای پر تکرار در این مسیر را خواهیم داشت.

برای اولین بار در مشهد، دوره آموزشی جامع پرینتر سه بعدی و تکنیک های اشتغال زایی و کسب درآمد را از مقدمات کار تا روش های پیشرفته، یک‌جا به صورت تئوری و عملی از تیم با تجربه و حرفه‌ای وان شِیپ، با همکاری شرکت فراسان در محیط پویای مجموعه سرای آسان فرا بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا