همایش و رویداد

محفل کتاب و تجربه 31ام

محفل کتاب و تجربه پانوآ، نشستی است ماهانه بین کنشگران زیست بوم استارتاپی مشهد، با محور خوانش و نقد بررسی کتابهای منتخب روز در حوزه  کسب و کار با تمرکز بر کسب و کارهای نوین و استارتاپها.
در این نشست، پس از ارائه خلاصه ای تخصصی از کتابهای مشخص شده در نشست پیشین، گفتگویی تخصصی و ساختاریافته بین اعضای نشست شکل می گیرد که زمینه ایست برای انتقال دانش و تجربیات اعضا.

همچنین شبکه سازی به عنوان بخشی از اجزای زیست بوم استارتاپی در این رویداد نقش پر رنگی دارد و شرکت کنندگان می توانند از این ظرفیت استفاده زیادی ببرند.

پایگاه نوآوری (پانوآ) به عنوان برگزارکننده این رویداد، افتخار میزبانی سی و یکمین نشست محفل کتاب و تجربه را دارد و اعضای آن امیدوارند گام های بلندتر و استوارتری را برای ارتقای کیفیت زیست بوم استارتاپی شهر و کشور خود، بردارند.

معرفی کتاب کِی (when)

همه ما می‌دانیم زمان‌سنجی همه چیز است، اما در مورد خود زمان و زمان‌سنجی اطلاعات کمی داریم. زندگی ما جریان پیوسته‌ای است از تصمیم‌های «کِی»؛ چه وقت یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنیم، کِی یک کلاس را زمان‌بندی کنیم، کِی در یک رابطه عاطفی با فرد دیگری جدی شویم، و … ما تاکنون این تصمیمات را بر اساس بینش و حدس‌وگمان‌هایمان اتخاد می‌کرده‌ایم.

زمان :دوشنبه ۳۱ تیر ۹۸ ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰

آدرس:مشهد دانشجوی 1 پلاک 52

ثبت نام می کنم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا