دیوار خبرسانمجله استارتاپیهمایش و رویداد

پنجمین جلسه صبحانه کاری شتابدهنده ها و مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی

در روز چهارشنبه مورخ 98/07/03 با حضور جناب آقای مهندس سنجری مدیرکل اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و جناب آقای دکتر مرتضی براری رئیس سازمان و دبیر شورای عالی فضایی کشور و همچنین مدیران و نمایندگان مراکز در مرکز شتابدهنده ماموت برگزار گردید .

ضمن بازدید جناب آقای مهندس سنجری از مجموعه ماموت این جلسه با سخنرانی جناب آقای مهندس جانی درمیان رئیس کانون کشوری پیرامون اهداف و وظایف انجمن مراکز و عوامل تاثیرگذار در اکوسیستم کارآفرینی کشور آغاز شد .محمود جانی درمیان هدف از انجمن را ایجاد بستر سازی ، اتحاد و انسجام مراکز در راستای هم افزایی ، همسویی اعلام نمودند .

جناب آقای دکتر براری به عنوان مهمان ویژه این جلسه با ابراز خرسندی از حضور استارتاپ ها در حوزه فضایی کشور اظهار نمودند تاکنون 750 استارتاپ در سازمان فضایی اروپا مورد حمایت قرارگرفته است . دکتر مرتضی براری آمادگی خود را جهت همکاری و کمک با استارتاپ های فضا پایه اعلام نمود و در ادامه از استقرار پایگاه گمرک فضایی ایجاد شده در شهرستان چناران خبر دادند .
محمد امین بابایی ؛ مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی اظهار داشت 13 مرکز شتابدهی مشغول ارائه خدمات به صاحبان ایده و استارتاپ در استان خراسان رضوی می باشند و تعداد کل مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی را 33 مرکز اعلام نمودند.
در پایان جلسه مدیر شتابدهنده ماموت جناب آقای مهندس عابد به معرفی و ارائه گزارش کوتاهی از عملکرد فعالیتهای این شرکت پرداخت و از سایر مراکز جهت هم افزایی و همکاری متقابل با آنان اعلام آمادگی نمودند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا