دیوار خبرسانگپمجله استارتاپیهمایش و رویداد

توسعه کارآفرینی با هم افزایی مشعل جاده ابریشم (پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد)

در راستای توسعه کارآفرینی و پیشرفت علمی کشور و اقتصاد دانش بنیان ( غیر نفتی) بازدیدی از پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس به همراهی مدیر محترم کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی جناب محمدامین بابایی و ریاست کانون انجمن صنفی مراکز مشاوره ، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی کشور جناب آقای محمود جانی درمیان، همچنین 9 شتابدهنده و 20 مرکز کارآفرینی استان خراسان رضوی در روز چهارشنبه مورخ 98/07/10 صورت پذیرفت .
جناب اقای یحیی فیضی مدیریت محترم عملیات شرکت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد ضمن تشکر و قدرانی و ابراز خرسندی از حضورمدیران و مسئولین مراکز کارآفرینی خراسان رضوی طی معرفی پالایشگاه و وجود ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در آن اعلام نمودند که با توجه به وجود تحریم های گازی نیازمند همکاری در زمینه صنعت گاز با مراکز کارآفرینی و شتابدهنده های استان خراسان رضوی می باشیم .

حضور مدیران مراکز کارآفرینی و شتابدهنده های استان در بازدید از سایت پالایشگاه چشم انداز بزرگی در راستای توسعه و تبلور کارآفرینی شرق کشور و رونق جاده ابریشم می باشد.

در حاشیه این هم افزایی، تفاهم نامه ای بین پالایشگاه شهید هاشمی نژاد  و انجمن کارآفرینی استان به امضاء رسید .

در ادامه بازدیدی از مجموعه ارزشمند خودکفائی پالایشگاه ، مرکز رشد و نوآوری ، کافه کتاب و مجتمع مسکونی شهید مهاجر شهرستان سرخس صورت پذیرفت .

گپ مدیران و مسئولین با حضور امام جمعه محترم شهرستان سرخس جناب حجت الاسلام بختیاری ، مسئولین پالایشگاه و مدیران مراکز کارافرینی و شتابدهنده ها  در مرکز رشد شهرستان سرخس برگزار شد که در راستای این جلسه ارتباطی موثر بین مراکز کارآفرینی و واحدهای موثر( سازمان فنی حرفه ای و بنیاد برکت) در شرق کشور در این شهرستان برقرار گردید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا