همایش و رویداد

هفته جهانی کارآفرینی 2019 خراسان رضوی

هفته جهانی کارآفرینی از 27 آبان تا 3 آذر، مجالی برای گسترش فکر و عمل کارآفرینانه است. فکرها، دلها و دستهای زیادی در تلاشند تا کمک کنند سرمایه های معنوی و مادی انسان ها به پویایی برسد، گنج های نهفته وجود جوانانمان بیدار شود و با تقویت اکوسیستم کارآفرینی استان و تحقق استقلال و اقتصاد مقاومتی، زندگی برای همه بهتر و زیباتر شود.

تا اینجای کار، رویدادهای خوبی برای اجرا در سراسر استان برنامه ریزی و معرفی شده اند. اما یک نکته مهم در تمام آنها هست : مشارکت و همراهی شما ، کلید به هدف رسیدن این برنامه هاست.

  • از شما عزیزان میخواهیم برنامه ها را ببینید، در آنهایی که به راه اندازی یا توسعه  کسب و کار شما کمک می کنند حضور یابید و دوستانتان را به شرکت در برنامه های مناسب خودشان دعوت کنید.
  • شما هم در گسترش فرهنگ و توانایی های کارآفرینی همراهی کنید! اگر میخواهید رویدادی در شهر و روستای خود برگزار کنید، به دبیرخانه بزرگداشت هفته جهانی کارآفرینی اطلاع دهید تا در تمام استان معرفی و اطلاع رسانی شود.
  • کامل و بی نقص نیستیم. همه چیز با حضور و نشاط و علم و عمل دسته جمعی  کامل می شود. پس کمبودهایمان را ببخشید و از کمک و همراهی دریغ نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا